Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
134 Posty

(zmiterka)
Stały Bywalec
Wybacz nie jestem fotografem!
Twoja galeria mnie oczarowala!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
163 Posty

(Avanti)
Stały Bywalec
zmiterka napisał:
Oczywiscie zgadzam sie ,ze teraz sa modne jednokolorowe ale tu chodzi o okazje ...Np. jak prztyjdzie do mnie kobieta bo jest modelka a ja musze jej zrobic to czego ona potrzebuje ... moja galeria jest po to aby kazdy mogl zobaczyc jakie mam umiejetnosci!

no już dobrze zimetka ale to zdjęcie główne jest okropne takie z ponad 3 lat wstecz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
134 Posty

(zmiterka)
Stały Bywalec
Avanti napisał:
zmiterka napisał:
Oczywiscie zgadzam sie ,ze teraz sa modne jednokolorowe ale tu chodzi o okazje ...Np. jak prztyjdzie do mnie kobieta bo jest modelka a ja musze jej zrobic to czego ona potrzebuje ... moja galeria jest po to aby kazdy mogl zobaczyc jakie mam umiejetnosci!

no już dobrze zimetka ale to zdjęcie główne jest okropne takie z ponad 3 lat wstecz

Haha no dobrze akurat te byly na wiosenny pokaz ale ok
Mam nadzieje ,ze nowe zdjecie nie bedzie was juz tak irytowac
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
zmiterka napisał:
Hahaha powiem tak "NIE ZNASZ SIE"
Ty masz odzywki jakbys do gimanzujm chodzila..... mieszkasz w malej wiosce to nikt Ci tam nie powie ze cos jest brzydkie..... od zawsze to co naturalne jest najpiekniejsze.... wyjdz na dwor to sama sie przekonasz....
nie znasz sie.... ile Ty masz lat, 15??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
134 Posty

(zmiterka)
Stały Bywalec
Haha akurat mieszkam na wsi ale pracuje w miescie moj dorgi i doskonale wiem ,ze to co naturalne jest piekne Tego akurat nie musisz mi mowic.Z tego co widze to ty jestes kompletnym bezgusciem nie ja!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: